Subject: Beach Grind 2024 laserite luba
From: "Hugo Visnapuu" <[email-masked]>
To: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 07:45:11 +0300

Tere!

Teie poole soovitas pöörduda Kea Toi, kelle poole pöördus minu kolleeg 2022. 
aasta juulis laserite taotlusega sama festivali raames.

Kirjutan Teile seoses sooviga taotleda luba laserite kasutamiseks 11.-14. 
juuli Pärnu Rannapargis.

Kasutame festivalil 16tk 10W laserit ning 6tk 20W laserit (seadmete 
manuaalid koos tehniliste andmetega on lisatud kirja manusesse).

Lasereid kasutatakse:

- 11. juuli alates kell 20.00 kuni 12. juuli kell 6.00 laserite 
turvatsoonide seadistamiseks ning laserite programmeerimiseks festivali 
ajaks.
- 12. juuli kell 18.00 kuni 13. juuli kell 01.00 festivali show ajal.
- 13. juuli kell 18.00 kuni 14. juuli kell 01.00 festivali show ajal.

Kiirte divergens:

- 10W laser: divergens < 1.0 mrad
- 20W laser: divergens < 1.0 mrad

Asimuut: vahemik 160°-240°

Laserite kiired on maapinna suhtes 0°-60°. Festivali ala on piiratud puudega 
ning turvatsoonid piiravad laserite lekkimise võimaluse üle puude.

Manuses on joonis, kus on piltlikult näidatud laserite suund kaardil. 
Punasega on märgitud lava asukoht, kus laserid asetsevad ning nooltega välja 
toodud kiirte maksimaalne laius. Joonis on illustratiivne.

Lisan siia ka täpse lava asukoha Google Mapsi lingiga:

Lava asukoht 
<https://www.google.com/maps/place/58%C2%B022'44.5%22N+24%C2%B029'26.7%22E/@58.3790324,24.4894478,230m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!3m3!8m2!3d58.379031!4d24.4907353!5m1!1e4?entry=ttu>

Kui vajate veel täiendavat infot, siis edastan selle esimesel võimalusel 
vastavalt Teie vajadustele.

Tervitades

Hugo Johannes Visnapuu
Projektijuht

EVENTECH OÜ

• +372 56603952 | +372 655 5444
• [email-masked]
• www.eventech.ee
• Gaasi tee 5, Lehmja 75306, Estonia