Subject: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus
From: Ingmar Mölder <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 15:56:12 +0300

Tere

26.07.2024 – 28.07.2024 toimub Võsu rannas avalik üritus „Võsu
Rannafestival 2024“. Seoses sellega taotleb Politsei- ja Piirivalveamet
Võsu alevikus ajutise piiranguala kehtestamist mehitamata (droonid) ja
mehitatud (nt deltaplaan) õhusõidukite käitamisele alates 26.07.2024 kell
12:00 kuni 28.07.2024 kell 12:00.

Piiranguala keskpunktiks on Võsu rannahoone (59°34'45.5"N 25°57'47.5"E),
raadius 1000m, kõrgus 500 jalga. Piirangualas õhusõiduki käitamiseks tuleb
taotlus eelnevalt kooskõlastada Politsei- ja Piirivalveameti Ida
prefektuuri operatiivjuhiga. Ida prefektuuri operatiivjuht: Erkko
Piirimägi, kontakt: 5854 6461

Lugupidamisega

Ingmar Mölder

rakendusekspert

Rakvere politseijaoskond

58845405