Subject: [Webdesktop:] Maaparandushoiutöödest teavitamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Jun 2024 14:05:01 +0300

Reg nr: 6.4-1/1044
Reg kp: 27.06.2024
Lühisisu: Põllumajandus- ja Toiduamet on sõlminud hankelepingu (nr 3-3/130 
30.05.2024), mille raames teostatakse riigi poolt korrashoitaval 
ühiseesvoolul Sääsekõrva oja piketist 1,50 – 8,05 hooldustöid. Eelpool 
nimetatud pikettide vahemikku jääb ka Teile kuuluv kinnistu.
Tööde käigus teie kinnisasjal oja säng puhastatakse settest. Tööde 
planeeritav algusaeg on 12.07.2024. Tööde planeeritav lõpptähtaeg on 
25.09.2024.Töid teostab Masinakoda OÜ, registrikood 12929190, kelle esindaja 
kontaktandmed on: Indrek Tätte, telefon +372 5648 9424, e-post 
[email-masked]. Tööde teostaja võtab teiega ühendust, et leppida kokku 
täpsem tööde teostamise aeg ja kord.
Dokumendi liik: Maaparandus

Allkirjastaja, vastutaja: Jaanus Toots, [email-masked], 521 3021

-- 
Urve Ital
Peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.