Subject: Tallinna mnt 6 keskpinge liitumine, Virtsu alevik
From: "Helina Turja" <[email-masked]>
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Cc: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 11:52:26 +0300

Tere,

Tallinna mnt 6 kinnistu Virtsu alevikus soovib keskpinge liitumist
elektriautode laadimise tarbeks.

Antud kinnistu asub kohe transpordiameti Risti-Kuivastu riigitee äärs ja
olud on väga kitsad.

Saadan esialgse asendiplaani, et saada infot, kas selline lahendus on
transpordiametile sobiv ja saan tööga edasi minna.

Või kui see asukoht täiesti sobimatu, siis tean arvestada ja hakata uut
lahendust otsima.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>