Subject: mahasõidu loomise võimalikkus
From: "Sven Kukemelk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Jun 2024 12:42:52 +0300

Tere

Olen hetkel kaalumas maatükki ostmist, Taaril, Viljandimaal järgmise
katastrinumbriga:
<https://www.kv.ee/external/xgis?cataster=71503:002:0039>
71503:002:0039

Antud maatükk asub kohe Viljandi-Põltsamaa maantee ääres (mnt nr 51) ning
siit minu küsimused:

1.	Antud krundil on näha vana mahasõitu kohe krundi alguses manatee
pealt (realasuses autoga sõites sain selel kaudu ka füüsiliselt maha
sõita). Kas ja mis tingimustel ma siia sakasin selle taastada või uue
luua? Mida selleks tegema peaks?
2.	Kas antud tee äärde ja kui kaugele ma tohiksin luua heki selleks,
et maanteelt kostuvat müra summutada. Kas on piiranguid, nõudmisi või
soovitusi, mis seda võiksid reguleerida?
3.	Muud piirangud, mis võiksid maanteeläheduest antud tee puhul
rakenduda.

Parimate soovidega,

Sven Kukemelk

56481546

[email-masked]