Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 11:30:07 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04466 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Sulupere küla, Käbi tee 
2 (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Sulupere külas Rapla 
Vallavolikogu 23. novembri 2006 otsusega nr 70 kehtestatud Kalda kinnistu ja 
sellega piirneva Rapla ümbersõidutee maa-ala detailplaneeringu täpsustamist 
Käbi tee 2 maaüksusel (katastritunnus 66904:003:0170). Esitatud on taotlus 
planeeringuga määratud hoonestusala laiendamiseks 2% võrra. Taotluse ja 
eelnõuga saab tutvuda ehitisregistri vahendusel ja Rapla valla veebilehel 
https://rapla.ee/projekteerimistingimused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27024211>  (menetlus nr: 
433090), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister