Subject: Projekti kooskõlastamine Taheva metsandiku teed (P23077)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 17:26:18 +0300

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel 
projekti „Taheva teed“ (P23077).

Projektis on ette nähtud rajada Kuussaare tee ristumiskoht riigiteega nr 
23210 Laanemetsa-Koobassaare tee km 2,600, Öövilge tee ristumiskoht 
riigiteega nr 67 Võru-Mõniste-Valga tee km 67,500 ja Hõbejõe tee 
ristumiskoht riigiteega nr 67 Võru-Mõniste-Valga tee km 66,946.

Palume projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Taotlusele on lisatud Transpordiameti nõuded ristumiskohtade ehitusele.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>