Subject: [Webdesktop:] Maaparandushoiutöödest teavitamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 08:10:01 +0300

Reg nr: 6.4-2/995
Reg kp: 20.06.2024
Lühisisu: Teavitame Teid, et 2024. aastal on Põllumajandus- ja Toiduametil 
(edaspidi PTA) plaanis teha maaparandushoiutöid Pärnu maakonnas Pärnu linnas 
asuvate Ridalepa ja Saari külades riigi poolt korrashoitava ühiseesvoolu 
Ridalepa oja pikettide 5,21 – 8,08 vahelisel lõigul

Tere

Edastan teavituskirja.Lisatud manusena.

Lugupidamisega

Hardi Lüüdik
Peaspetsialist
Põllumajandus- ja Toiduamet
Lääne regioon Pärnu esindus

[email-masked]
+372 5679 1102
Rohelin 64 / 80035 Pärnu
www.pta.agri.ee

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.