Subject: uued tingimused
From: "Jaan Kurm" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Jun 2024 13:08:37 +0300

Tere

Esitasite meile projekti jaoks uued lisatingimused. Ohutus ja valgustus on
aru saadav kuid mitme aasta menetluse jooksul amet alles nüüd sellise
käigu teeb on väga ebameeldiv ning tekitab jälle uusi kulusid.

Kuna meil esimese hoone valmimiseni läheb minimaalselt 2 aastat, siis
sellel perioodil on kindlasti alla 10 jalakäija tunnis. Meil on praegu
vaja teha mahasõidud et saaks alustada ettevalmistustöödega hoonete
ehitamiseks.

Palun teede osale väljatada ehitusload ning lepingusse võime lisada
tingimuse valgustuse projekteerimiseks ja ehitamiseks 2a jooksul või siis
hiljemalt esimese hoone kasutusloa taotlemise hetkeks

Helistan veel üle ka ja loodan et saame selle teema mõistlikult lahendada

Kuna hr Lind puhkab siis palun kontakti kellega sellel teemal suhelda

Lugupidamisega

Jaan Kurm

5236646