Subject: Noarootsi Lääne-Nigula vald, Riguldi küla Puusepa kinnistu dp-le juurdepääs riigi teelt
From: Heidi Christel Õunap <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 13:44:29 +0300

Tere,
palume eelkooskõlastust detailplaneeringu algatamiseks Noarootsi
Lääne-Nigula vallas Riguldi külas Puusepa kinnistule vastavalt  dp
visioonjoonisele, kus uus planeeritav tee on märgitus pruuni joonega
ning tekitab uue mahakeeramise Riguldi-Dirhami teelt. Uus juurdepääs
riigi teelt on läbi teise maaomaniku kinnistu ja tema poolt
kooskõlastatud. Palume Teie kooskõlastust kirjalikult.

---
Lugupidamisega
Heidi Christel Õunap
Projektijuht
Ehitusprojekt OÜ
Telefon 55 18 761
www.esprojekt.ee

-------------------
Tere!

Enne jagamise taotluse esitamist tuleks riigiteelt mahasõidu asukoht
kooskõlastada ka Transpordiametiga.
Kui see on olemas, palun saatke mulle ka.

Maa jagamiseks tuleb leida maamõõtja, kes siis esitab jagamise taotluse
MinuKatastri e-keskkonnas.
Ma ei tea, millist alusplaani on mõeldud? Enne jagamist küll midagi pole
vaja.

Tervitades

Marika Meister
ehitus- ja planeerimisnõunik
Tel: +372 47 24354
E-post: [email-masked]
www.laanenigula.ee