Subject: RE: Taotlus
From: "Roman Bondarenko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Jun 2024 11:17:23 +0300

Tere

Telefoni teel selgitasin Teile , et Kõrgemäe tee tänavavalgustuse ehitusel , 
Tilgu tee täesti avatud, Tilgu teel töö ei toimu. Ja liiklus piranguid ei 
ole .

Kõik tööd toimib mööda Kõrgemäe tee. Transpordi ameti kuulub metsatükk, 
Tilgu tee ja Kõrgemäe tee ristmik.  Ja selle pärast vaja töö kooskõlastada.

Lisan mõni selgitava skeemi ja foto.

Kõrgemäe tee tänavavalgustus vaja ühendada olemas oleva Tilgu teel asuva 
puit posti. ( pilt )

Head päeva soovides

Lugupidamisega

Roman Bondarenko

OÜ BSS Elektra

Projektijuht

Tel: 5030064

e-post: [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 9:31 AM
To: Roman Bondarenko <[email-masked]>; Valdo Jänes 
<[email-masked]>
Subject: Taotlus

Tere!

Palun esitage asjakohane ajutise liikluskorralduse skeem, kus on näitate ära 
töömaa asukoht/asukohad ja liikluskorraldusvahendite paigalduskohad, 
vajadusel ka tüüpskeem. Tüüpskeemil peab olema näidatud lm vaheline kaugus 
ja vaba liiklusruumi laius.

TERVIST ja OHUTUT LIIKLEMIST!

Valdo Jänes
liikluskorraldaja
5117377