Subject: Ühendamistingimused sademeveetorustikuga
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 14:39:38 +0300

Tere

Keskkond & Partnerid OÜ kavandab AS Tartu Veevärk tellimusel Tõrvandi 
alevikus Tamme tn 9 ja Papli tn 3 kinnsitute 
sademeveekanalisatsioonitorustike lahendust.

Lahendustena on üheks alternatiiviks juhtida sademevesi Tamme tänavale 
olemasolevasse sademeveetorustikku, mis kuulub Transpordiametile.

Sellest tulenevalt palun tingimusi, kas ja kuidas oleks võimalik Tamme tn 9 
ja Papli tn 3 kinnistute sademevett juhtida Tamme tänaval paiknevasse 
olemasolevasse sademeveetorustikku.

Vastav perspektiivse sademeveetorustiku skeem on lisatud manusesse.

Lugupidamisega,

Merilin Lilo
GSM: +372 56 928 354
Tel: +372 7 330 350
E-mail: [email-masked]

Keskkond & Partnerid OÜ
Vasara 50
50113 Tartu