Subject: FW: Kahna liivakarjääri maavara kaevandamisloa pikendamise taotlus
From: "Tiit Harjak" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 16:26:50 +0300

Tere,
edastan registreerimiseks (Rein Kallasele).
Parimat,

Tiit

From: Tanel Mäger <[email-masked]>
Sent: Monday, June 10, 2024 4:24 PM
To: Tiit Harjak <[email-masked]>
Subject: Kahna liivakarjääri maavara kaevandamisloa pikendamise taotlus

Tere!

Kobras OÜ koostab Tartumaal Nõo vallas Luke külas asuva Kahna
liivakarjääri maavara kaevandamisloa pikendamise taotlust. Mäeeraldis ja
selle teenindusmaa kattub idaosas ca 12 m ulatuses Nõo-Tamsa riigi
kõrvalmaantee nr 22155 kaitsevööndiga (vt mäeeraldise plaan). Palume
kooskõlastada mäeeraldise ja selle teenindusmaa kattumise riigitee
kaitsevööndiga senises ulatuses.

Lugupidamisega

Tanel Mäger

Geoloog, diplomeeritud mäeinsener tase 7
Kobras OÜ

-------------------------------------

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.