Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 08:44:52 +0300

Tere!

Kastre Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/05153 
aadressile Tartu maakond, Kastre vald, Kurepalu küla, 22140 
Tõrvandi-Roiu-Uniküla tee// Haage tee L1// Kõivuküla, Age tee 1 (Sidetrass) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Sideehitis riigimaal

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27009434>  (menetlus nr: 
433632), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kastre Vallavalitsus) või menetleja (AIVAR LEHTMAA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister