Subject: Selgitustaotlus
From: Raul Pikner <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 10 Jun 2024 10:57:19 +0300

Tere,

Soovime teada mis on saanud plaanitud seadusemuudatusest lubada Eesti
teedele sõitma pikad,25,25 m, autorongid?
Meie äritegevus on vedada pikade autorongidega kaupasid Eesti ja
Skandinaavia vahel juba aastaid.
Majanduslanguse tulemusena ja seega kaubakoguste vähenemisega on oluliselt
vähenenud kilomeetrite arv mille alusel meile tasutakse tehtud töö eest.
Paldiski sadamas ja Tallinna terminalis peame andma oma töö teisele
vedajale kes viib meile haagise sadamasse ja toob sealt ära.
Meil jääb aastas saamata teenistus 8000 km läbimise eest mis oleks täna
abiks.
See teine vedaja teeb aastas 4000 km tühja sõitu Paldiskisse ja tagasi, et
meie haaked vedada. Kas selline sõitmine sobitub kokku rohepöördega?

Teave pikkade 25,25 m autorngide Eesti teedel liikumise seadustamiseks või
mitte sedustamiseks on meile oluline.
Mitteseadustamisel saame algatada tegevuse lõpetamise.

Lugupidamisega

Raul Pikner

Corphold OÜ
Betooni 26
11415,Tallinn
Estonia

[email-masked]
mob.+372 5069535