Subject: Tervise tn 3, Palderjani tn 6 ja Palderjani tn 8 detailplaneeringu korrigeeritud lahenduse kooskõlastamiseks esitamine
From: "Riin Laasik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 08:52:23 +0300

Riin Laasik saatis teile kirja.  Kiri oli liiga suur tavaliseks epostiga
edastamiseks ja failid salvestati failide edastamise teenusesse.
Teil on kuni  16.07.2024 08:52:23 võimalik faile alla laadida.

Allalaadimise aadress on :
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=j7rduz
dyabm9vus

Riin Laasik  has sent you a mail.  The mail is too big for standard
delivery.  You have till 16.07.2024 08:52:23 to consult the mail via a
browser and download the attachments.
URL for download:
https://info.raad.tartu.ee/fsend/filesend.nsf/getFiles.xsp?AccessID=j7rduz
dyabm9vus

Kirja algtekst:
Saadame Teile digitaalselt allkirjastatud dokumendi.

Dokumendi väljaandja: Tartu Linnavalitsus\Ruumiloome osakond
Teema: Tervise tn 3, Palderjani tn 6 ja Palderjani tn 8 detailplaneeringu
korrigeeritud lahenduse kooskõlastamiseks esitamine.
Dokumendi liik:  Kiri
Dokumendi number: DP-16-013.
Dokumendi kuupäev: 06.06.2024

 - Ruumiloome_osakond_Kiri_20240606_DP-16-013.asice