Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 09:49:56 +0300

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/12564 aadressile 
Pärnu maakond, Tori vald, Mannare küla, 5 Pärnu-Rakvere-Sõmeru tee// Selja 
küla, Kase tee 5// 7// 9// T1// Kääriku tee 4// 6// 8// Rakvere mnt 13// 
15// 17// 18// Selja koolitee 19// 21// 23// 26// 7// T3 (Pärnumaa Tori vald 
Selja PON) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Avalikult kasutatava tee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27008179>  (menetlus nr: 
433510), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister