Subject: Kooskõlastus üritusega Tere, Pärnu suvi 21. juuni 2024
From: "Triin Lorents" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Taavi Holter'" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 14:45:53 +0300

Tere,

Soovime kooskõlastust seoses üritusega Tere, Pärnu suvi, mis toimub 21.
juuni Pärnus.

Ürituse raames toimub Pärnu jõe peal paatide paraad orienteeruvalt kl
18-19. Paatide paraadi kontakt on Taavi Holter, Pärnu Kalatakso. Taavi
juhtis sama sündmust ka eelmisel aastal.

Paatide paraadi algus Reiu jõe suudmes ja finiš Pärnu muul.

Tere, Pärnu suvi sündmuse programm on nähtav siin
https://visitparnu.com/tere-parnu-suvi-2024/

Kirjaga on kaasas ka festivali keskuse ala plaan.

Palume kooskõlastuse kinnitust esimesel võimalusel.

Parimate soovidega,

Triin Lorents
Turundusjuht

504 7701

Visit Pärnu