Subject: FW: Luige- Kiili mnt, Vaela küla Ringristmiku projekteerimine ja koostöö kokkulepe.
From: "Hans Keskrand" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Jun 2024 12:33:42 +0300

From: Kristjan Seiman <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 5, 2024 1:54 PM
To: Hans Keskrand <[email-masked]>
Cc: Jaanika Jürimäe <[email-masked]>
Subject: Luige- Kiili mnt, Vaela küla Ringristmiku projekteerimine ja
koostöö kokkulepe.

Tere,

Soovime Transpordiametilt Tehnilist kirjeldust ringristmiku
projekteerimiseks. Ringristmiku eskiis kavand on lisatud manusega.

Ristmiks asub kinnistul tunnusega: 30401:001:2043. Oleme valmis vajadusel
andama kinnistult tunnusega 30401:001:2042 lisamaad, et vajalik ristmik
rajada.

Lisaks soovime Transpordiametilt saada nimetatud ristmiku ehituseks
Tehnilisi tingimusi ning selle tarvis sõlmitava Koostööleppe kavandit.

Palun andke teada, kui midagi on puudu, et

Kristjan Seiman

Akadeemia tee 78, 12618 Tallinn

t: +372 6720357

m: +372 53485592

 <http://www.vintselle.ee/>

Käesolev kiri ja selle lisad sisaldavad konfidentsiaalset informatsiooni
ja ei kuulu edastamisele kirja päises nimetamata adressaatidele ilma
saatja nõusolekuta. Loata avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul
viisil kirja kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik.
Juhul, kui olete saanud selle kirja eksikombel, teavitage sellest koheselt
kirja saatjat.