Subject: Kõrgemäe tee liikvusväline tegevusluba
From: "Roman Bondarenko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 16:10:05 +0300

Tere

Soovime kooskõlastada tööd. Ja sada tööluba

Projektis on kavandatud teevalgustuse mastide ja õhuliini paigaldamine
kohaliku tee nr 1980044 Kõrgemäe tee äärde ning riigitee nr 11414 Tilgu
tee km 0,43 maaüksusele (transpordimaale, tunnus: 19801:001:1629) ja tee
kaitsevööndisse.

Kõik tööd teostatakse Kõrgemäe teelt. Transpordimaale  ja tee
kaitsevööndisse tööde kestvus maksimum 5 tundi. Tööde teostamiseks ei ole
vaja piirata või sulgeda liiklus. Tööd teostatakse haljasaala polt,
Kõrgemäe teel.

Kõrgemäe tee tänavavalgustuse tööde algus 10.06.2024 ,  tööde lõpp
30.06.2024

Lugupidamisega

Roman Bondarenko

OÜ BSS Elektra

Projektijuht

Tel: 5030064

e-post: [email-masked]