Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 7 Jun 2024 14:12:02 +0300

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/12416 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Haage küla, Kasesalu tee 1 
(Biopuhasti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tartu linn, Haage küla, Kasesalu tee 1 
biopuhasti

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27008806>  (menetlus nr: 
432810), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (HARRI PÄRSIM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister