Subject: Teavitus dokumendi väljastamise kohta infosüsteemist KOTKAS
From: "Keskkonnaamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 14:35:08 +0300

Tere!

Isikule Transpordiamet on saabunud KOTKAS infosüsteemi dokument: 
DM-127756-10 Latesto Trade OÜ keskkonnaloa nr KL-513435 muutmise otsuse 
eelnõu edastamine tutvumiseks ja arvamuse avaldamiseks.
Dokumendiga on võimalik tutvuda siin 
<https://kotkas.envir.ee/documents/d/133022-bb58335a9b0b02b306acf75e0e4e4cde72b584541f29eb96c5ea72e7c549b6b0>

Lugupidamisega

Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <https://www.keskkonnaamet.ee/>  | www.kaitsealad.ee 
<https://www.kaitsealad.ee/>
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

Teavitus on saadetud automaatselt, palume sellele mitte vastata.
Sisselogimine keskkonnaotsuste infosüsteemi KOTKAS 
<https://kotkas.envir.ee/> .
Tehnilistes küsimustes aitab klienditugi [email-masked] ja 
sisulistes küsimustes valdkonna spetsialist Keskkonnaametist 
<https://www.keskkonnaamet.ee/et/kontakt> .