Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 15:02:50 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/12689 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, 11342 
Saku-Tõdva tee// Neitsimäe// Tallinna-Rapla raudtee 580// 590 (Siderajatised 
(OU0751)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Taotleja Tallinna Teede AS (registrikood 
10344640) esitas Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile (TTJA 
ehitisregistri kaudu teatise nr 2411201/12689 Harju maakonda Saku valda Rail 
Balticuga seonduvalt Saku-Tõdva riigitee siderajatiste ehitamiseks. 
Vastavalt ehitusseadustiku § 36 lg 5 p 2 edastab TTJA ehitusteatise 
menetluse kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27004177>  (menetlus nr: 
433283), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KATI KUURA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister