Subject: Projekti kooskõlastamine Joosu-Mörgi vahetee (P23078)
From: "Reio Vesiallik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 16:30:57 +0300

Tere.

OÜ Reaalprojekt on koostanud Riigimetsa Majandamise Keskuse tellimusel 
projekti „Joosu-Mörgi teed“ (P23078).

Projektis on ette nähtud rajada Joosu tee ristumiskoht riigiteega nr 64 
Võru-Põlva tee km 12,100 ja Mörgi tee ristumiskoht riigiteega nr 25149 
Väimela-Kääpa tee km 2,075.

Palume projektmaterjalid kooskõlastada. Küsimuste korral palun võtke minuga 
ühendust.

Taotlusele on lisatud Transpordiameti nõuded ristumiskohtade ehitusele.

Lugupidamisega, Best regards

Reio Vesiallik

Projektijuhtimise grupijuht, Project Management Group Manager

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Mob. +372 5280 504

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>