Subject: FW: Detailplaneering Randvere tee 195 / Karukämbla tee 2
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 13:19:08 +0300

Tere.

Paneme algul mulle täitmiseks, on küll DP teema.

Tervitades

Merike

From: Viire Ernesaks <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 12:44 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Detailplaneering Randvere tee 195 / Karukämbla tee 2

Tere.

Siim Jürima Viimsi Vallavalitsusest soovitas Teie poole pöörduda.

Panen kokku materjale detailplaneeringu algatamise taotluse juurde Viimsi
vallas Randvere külas Randvere tee 195 ja Karukämbla tee 2 kinnistutele ja
juurdlen, kas Tellija poolt soovitu on üldse reaalne..

Tellijaks on Randvere tee 195 kinnistu omanik, kes soovib oma kinnistule
püstitada ärihoone (olemasoleva „putka“ asemele).

Minu pöördumise põhjuseks on juurdepääs. Tellija nõus ära ostma Karukämbla
tee 2 kinnistu, et saada mahasõit ringristmikult.

Varasemalt on selline lahendus transpordiametilt põhimõttelise nõusoleku
saanud.

See on pika ajalooga teema, omanik on püüdnud taotleda ka
projekteerimistingimusi aga hetkel on tal plaan taotleda detailplaneeringu
algatamist.

Lisan Maanteeameti 2019.a kirja, mis oli vastus projekteerimistingimuste
eelnõule. Samuti saadan detailplaneeringu eskiisi, mis on koostatud 2019.a
aga Tellija soov pole muutunud.

Vabandan, et kiri on segane aga minu kui planeerija soov on aru saada, ka
ringristmikule 4-s haru on tänapäeval lubatav, vastasel korral ei ole
mõtet taotleda detailplaneeringu algatamist.

Tervitades

Viire Ernesaks

Arhitekt-planeerija

Viimsi Haldus OÜ

Tel. 56502487

 <http://www.viimsihaldus.ee/> www.viimsihaldus.ee

 <http://www.facebook.com/ViimsiHaldus> www.facebook.com/ViimsiHaldus