Subject: Webdesktop: Jõhvi Vallavalitsuse korralduse edastamine
From: "Johvi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 31 May 2024 10:41:21 +0300

e-posti sisutekst: Teile on saadetud dokument Jõhvi Vallavalitsuse 
dokumendihaldusprogrammist WebDesktop.
Registreerimise number: 7-1.3/2006-3
Registreerimise kuupäev: 31.05.2024
Sisu: Anname teada, et Jõhvi Vallavalitsus algatas 28.05.2024 korraldusega 
nr 2513 Jõhvi valla Jõhvi linna Uus tn 8 kinnistu ja lähiala 
detailplaneeringu.

Planeeritav maa-ala hõlmab Uus 8 (katastritunnus 25301:002:0183, ärimaa 
100%, kogupindala 1235 m2) kinnistut ning osaliselt 3 Jõhvi-Tartu-Valga tee 
L9 (katastritunnus 25301:005:0196, transpordimaa 100%, pindala 15000 m2) 
kinnistut.
Planeeritava maa-ala suurus on 0,17 ha.
Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on määrata Uus 8 kinnistule 
ehitusõigus majutushoone püstitamiseks. Olemasolev büroohoone lammutatakse. 
Olemasolevaid krundipiire ei muudeta. Planeeringuala sisene liiklus 
lahendatakse planeeringu koostamise käigus. Juurdepääsuks kasutatakse 
olemasolev avaliku kasutusega tee.
Algatatav detailplaneering teeb ettepaneku olemasolevat Jõhvi-Tartu-Valga 
maanteel asuva Jõhvi liiklussõlme maa-ala ja selle lähiala 
detailplaneeringut osaliselt muuta seoses Uus 8 kinnistu hoonestusala 
suurenemisega rohkem kui 10 protsendi ulatuses esialgsest lahendusest.
Koostatava detailplaneeringu eesmärgid on kooskõlas Jõhvi valla 
üldplaneeringuga (kehtestatud Jõhvi Vallavolikogu 18.07.2013 määrusega nr 
127). Üldplaneeringu kohaselt maakasutuse juhtotstarbeks on määratud 
kaubandus-, teenindus- ja büroohoonete maa (BT).

Jõhvi valla Jõhvi linna Uus tn 8 kinnistu ja lähiala detailplaneeringu 
algatamise korraldusega saab tutvuda Jõhvi valla veebilehel www.johvi.ee / 
Ehitus ja planeerimine / Detailplaneeringud.