Subject: Päring
From: "Erki Casar" <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 30 May 2024 01:28:39 +0300

Lp Transpordiamet

Pöördumine

Palun isiku kontaktandmeid, kes tegeleb avalikult teelt mahasõitude 
planeerimisega või menetlemisega.

Eesmärgiks on leida mõistlik lahendus, mis arvestaks ettenähtud nõuete ja 
kinnistute omanike ja ka kohaliku omavalitsuse huvidega.

Puudutab see Remmelga tee kinnistuid (Jõelähtme vald, Loo alevik), mille 
omanikeks on

Nikolai Azarenkov, isikukood 38703110286, ja Natalja Azarenkova, isikukood 
48705110286;

Harju maakond, Jõelähtme vald, Loo alevik, Biotiigi, katastritunnus 
24504:002:0494, mille omanikuks on Loo Vesi

ja Piiburi tee kinnistud, Loo alevik, Jõelähtme vald, Harju Maakond

kes kõik soovivad saada infot võimaliku mahasõidutee asukoha osas, Laagna 
teelt.

Tegemist on olulise infoga, et saada teada, kuidas projekteerida kinnistuid 
läbivat teed, jne.

Olemas soov ja võimalus kiiresti kohtuda.

Ette tänades

Erki Casar
Adolfi Õigusbüroo OÜ
56493282