Subject: [Webdesktop:] Maaparanduse ehitusloa andmisest ja keskkonnamõju hindamise algatamata jätmisest teavitamine (Nukumäe rek ja tee ehitus 2020)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 28 May 2024 15:45:02 +0300

Tere

Tulenevalt keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seaduse § 12 
lõikest 1¹ teatame, et Põllumajandus- ja Toiduamet on 28.05.2024. a otsusega 
nr 6.1-3/22294 jätnud algatamata keskkonnamõju hindamise ja andnud 
Riigimetsa Majandamise Keskusele (registrikood 70004459) maaparanduse 
ehitusloa Jõgeva maakonnas Põltsamaa vallas Tõrenurme, Pikknurme, Umbusi ja 
Sulustvere külas Karuallika/TTP646 (maaparandussüsteemi, edaspidi MS/ehitise 
kood 2102920020150/001), Nukumäe/PÜ123 (MS/ehitise kood 2102830020170/001 ja 
2102830020151/001) ja Lepalaane (MS/ehitise kood 2102880020040/001) 
maaparandusehitiste rekonstrueerimiseks ning maaparandussüsteeme 
teenindavate Kassisaare tee (MS/ehitise kood 2102920020150/101) ja Undi 
metsatee (MS/ehitise kood 2102830020170/101) rekonstrueerimiseks ja Prügimäe 
tee (MS/ehitise kood 2102880020040/101) ehitamiseks OÜ Laanekraav 
(registrikood 10010206) koostatud „Põltsamaa valla maaparandusehitiste ja 
teede rekonstrueerimise ning ehitamise projekt (Maaparandusehitised)“ 
(versioon V03.1, töö nr 23-22) (digitaalselt allkirjastatud 30.04.2024. a) 
(toimiku nimi Nukumäe rek ja tee ehitus 2020) projekti alusel.

Transpordiamet oli ehitusloa andmise ja keskkonnamõju hindamise algatamata 
jätmise menetlusse kaasatud Põllumajandus- ja Toiduameti 10.05.2024. a 
kirjaga nr 6.1-3/35414-13.

Otsuse avalike andmetega saab tutvuda maaparandussüsteemide registris (MSR) 
https://portaal.agri.ee/avalik/#/maaparandus/msr/toimik, sisestades toimiku 
nime (Nukumäe rek ja tee ehitus 2020) ja toimikust valides teenuse 
„Maaparanduse ehitusloa andmine“.

Lugupidamisega

Kristi Torp
peaspetsialist
Paide esindus
Ida regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet
______________________________
[email-masked]
+372 5866 6149
Pärnu tn 58, Paide 72712 / https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.