Subject: FW: 11262 Ruu - Ihasalu km 11,05 Pärituule tee ristumiskoha ehitustööde valmimise teavitus
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 May 2024 09:32:15 +0300

From: Mart Pops <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 28, 2024 11:49 AM
To: Kalmer Helgand <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Ragnar Kruusla <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 11262 Ruu - Ihasalu km 11,05 Pärituule tee ristumiskoha 
ehitustööde valmimise teavitus

Lp Kalmer Helgand

Transpordiamet

Koopia:

Ragnar Kruusla

Pärituule Residentsid OÜ

Tere !

Rääkiseime telefoni teel.

Objekt

Jõelähtme vallas, Neeme külas, Pärituule ridamajade arendus

Vastavalt detailplaneeringule projekteeriti juurdepääsutee ehitatavatele 
ridamajadele

Sh oli tee ehitusprojekti mahus riigitee nr 11262 Ruu-Ihasalu km 11,05 
ristumiskoht

Antud on kõik vajalikud load (valla antud tee ehitusluba; TRAM-i 
kooskõlastus ja leping mahasõidu osas) avaliku tee ehitamiseks

Küsimus

Palume nõu ja abi - kelle poole peab Pärituule Residentsid OÜ pöörduma 
Transpordiametis valminud objekti riigiteelt 11262 Ruu-Ihasalu km 11,05 
ristumiskoht üleandmise-vastuvõtu akti vormistamiseks ?

Lepingus on punkt

3.4 Huvitatud isik kohustub tööde lõpetamisest ametit koheselt informeerima

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]  ja kutsuma 
kohale ameti esindaja tööde vastuvõtmiseks

parimat

Mart Pops

ehituskontrolli peaspetsialist

Jõelähtme Vallavalitsus

tel 605 4883

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]