Subject: FW: Tõrvandi Grossi: Tamme tn sademveekanalisatsiooni vooluhulga hüdrauliline lihtarvutus
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 21:11:34 +0300

Registreerimiseks

From: Artur Mitšulis <[email-masked]>
Sent: Monday, May 27, 2024 9:10 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Tõrvandi Grossi: Tamme tn sademveekanalisatsiooni vooluhulga
hüdrauliline lihtarvutus

Tere Peeter

Edastan Tamme tn sademveekanalisatsiooni

vooluhulga hüdraulilise lihtarvutuse.

Vastavalt arvutusele Tamme tn sademevee torusse saab suunata 10 l/s.
Sellega arvestame oma projektis.

Lugupidamisega
Artur Mitšulis
Juhataja
+372 555 66 735
Moodul Projekt OÜ

<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient>

Viirusevaba
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_camp
aign=sig-email&utm_content=emailclient> www.avast.com