Subject: Harku VI lubjakivikarjääri korrastamisprojekt
From: "Marin Varblane" <[email-masked]>
To: "Mai Lind" <[email-masked]>, "Harry Kuivkaev" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Harku Karjaar AS" <[email-masked]>
Cc: "Tiit Rahe" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 15:15:59 +0300

Maa-amet

Kliimaministeerium

Transpordiamet

Aktsiaselts Harku Karjäär

Lugupeetud kirjasaajad!

Aktsiaselts Harku Karjäär (reg.kood 10478760) omab keskkonnaluba nr 
HARM-145, mis annab õiguse Harku VI lubjakivikarjääris kaevandamiseks. Loa 
kehtivusaja lõpp on 03.09.2032, mille saabumisel on loa omajal seadusjärgne 
kohustus ala korrastada. Nimetatud karjääri korrastamiseks on loa omaja 
esitanud Keskkonnaametile rakendamise nõusoleku saamiseks 
korrastamisprojekti, mis on registreeritud KOTKAS-s 26.02.2024 numbriga 
DM-125091-9. Maa-ameti kaardirakenduses Ministeeriumite huvid on Harku VI 
lubjakivikarjääri ala märgitud kattuvaks JuTa trassikoridoriga. 
Keskkonnaamet on palunud puudutatud isikutel (Saue Vallavalitsus, arendaja 
ning Transpordiamet) kinnitada (vt manuses), et korrastamisprojekti 
rakendamiseks on võimalik nõusolek anda. Transpordiamet on teatanud (vt 
manuses), et nõusoleku andmiseks puudub võimalus.

Keskkonnaametil tuleb otsustada korrastamisprojekti rakendamiseks nõusoleku 
andmine või sellest keeldumine.  Eelnevast lähtuvalt soovime korraldada 
kohtumise, et läbi arutada edasised võimalikud sammud ja tehtavad tegevused. 
Eelistatud aeg Teamsi koosoleku korraldamiseks on kuupäev 04.06.2024 
algusega kl 11.00. Palume hiljemalt 30.05 teada anda, kas pakutud aeg on 
Teile sobiv, vastates käesolevale e-kirjale.

Lugupidamisega

Marin Varblane

vanemspetsialist | maapõuebüroo

ringmajanduse osakond | Keskkonnaamet

Paala tee 4  | 71014 Viljandi

+ 372 5692 7090

 <http://www.keskkonnaamet.ee/> www.keskkonnaamet.ee | 
<http://www.kaitsealad.ee/> www.kaitsealad.ee
 <https://www.facebook.com/Keskkonnaamet/> Keskkonnaamet Facebookis

usaldusväärsus • hoolivus • koostöötahe • tulemuslikkus