Subject: Oti metsakuivendus - projekti kooskõlastamine
From: "Henri Daniel Ots" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 12:58:39 +0300

Tere,

Esitame kooskõlastamiseks järgmise töö: Oti metsakuivenduse
rekonstrueerimise projekti (Töö nr. 231470). Manusena on lisatud
kooskõlastamise kaaskiri.

Juhime tähelepanu, et projektis oleva Sammelsoo tee ja Eikla-Lussu
riigitee nr 21125 ristumiskoha ehitamise leping on Transpordiameti ja RMK
vahel sõlmitud. Maaparandussüsteemi rekonstrueerimise projektis esineb aga
vähesel määral veel transpordiameti kaitsevööndis tehtavaid töid (truubi
T7 rekonstrueerimine ja kraavi 207 puhastamine voolutakistusest ja
puittaimestikust).

Projekti materjalid on võimalik alla laadida lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/7u21rriqausdcumxg0v1f/Oti-metsakuivendus-V_
01.asice?rlkey=fc50hsey4t9p9atn712lsg8h8
<https://www.dropbox.com/scl/fi/7u21rriqausdcumxg0v1f/Oti-metsakuivendus-V
_01.asice?rlkey=fc50hsey4t9p9atn712lsg8h8&st=ihj13euh&dl=0>
&st=ihj13euh&dl=0

Lugupidamisega

Henri Daniel Ots

AS Projekteerimisbrüoo Maa ja Vesi

5070951