Subject: Loksa ülekäiguraja valgus
From: Omar Õunapuu <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 13:11:07 +0300

Tere,
Oleme ehitamas Loksal Tallinna mnt 21a Meie poodi, meil selle tarbeks vajda 
ehitada ka ülekäiguraja valgus puit postidega.
Seoses sellega sooviksin teada milline teatis või taotlus tuleb Teile enne 
tööde algust esitada
Joonis on juba teil aktsepteeritud

Lisasin ka projekti

-- 

Parimatega,
Omar Õunapuu
Omar Engineering OÜ
+372 555 148 55
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Teate sisu, sh lisatud failid, on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks 
ainult kirja adressaadile. Igasugune teate kasutamine vastuolus selle 
eesmärgiga on keelatud. Juhul kui olete saanud teate eksituse tõttu, palume 
Teil teavitada saatjat ja kustutada teade koos failidega. Palume vabandust 
tekitatud ebameeldivuste pärast. / This message, including any attachments, 
is confidential, may be privileged and is intended only for the use of the 
addressee. Any use of this message not in accordance with its intended 
purpose is prohibited. If you have received this message in error, please 
notify the sender and delete this message, including all attachments. We 
apologise for any inconvenience caused.