Subject: Rail Baltica Harju I etapp - Suur-Sõjamäe tee tehnovõrkude plaanilahenduse kooskõlastamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 May 2024 20:40:37 +0300

Tere

OÜ Keskkonnaprojekt on teostamas AS Trev-2 Grupp tellimusel „Rail Baltica
Harjumaa põhitrassi raudteetaristu I etapi ehitustööde“ tööprojekti.

Käesoleva töö üheks lähteülesandeks oli kooskõlastada Suur-Sõjamäe tee
tehnovõrkude lõik Tööprojekti raames. Varasemalt on Transpordiamet
kooskõlastanud Suur-Sõjamäe tee tehnovõrkude eskiislahendust Põhiprojekti
raames.

Antud lõigus on asendiplaaniline lahendus sidekaabli, gaasi-, vee- ja
survekanalisatsioonitorustikule paigas. Kõik tehnovõrgud on viidud kas
kõnnitee või haljasala alla ning teedega ristumised toimuvad kõikide
tehnovõrkude puhul kinnisel meetodil. Seega soovime plaanilahenduse Teiega
üle kooskõlastada, et saaksime töödega jätkata ning ehitusloa
protsessesiga alustada. Manuses leiate koondjoonise DWG ja PDF failid.

Lugupidamisega

Liisa Sylvia Karu

Keskkonnaprojekt OÜ

+372 55 996 172