Subject: FW: NOTAM-teabe vorm PPA (lõunapiir Lääne prefektuuris)
From: "Kert Kotkas" <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 13:44:21 +0300

Tere

Kuupäeva osas on siis muutus, kuna algses taotluses oli viimaseks
kuupäevaks märgitud 17.05.2024.

Uuteks kuupäevaks palun reede 24.05. (põhipäev) ja esmaspäev 27.05.
(varupäev).

Kui vaja, siis võin teha täiesti uue taotluse ja selle muudatuse sinna
teksti ka sisse kirjutada.

Ikka tänades

Kert

From: Kert Kotkas
Sent: Thursday, May 2, 2024 3:51 PM
To: 'Diana Krotova' <[email-masked]>
Subject: NOTAM-teabe vorm PPA (lõunapiir Lääne prefektuuris)

Edastan ennist telefonis jutuks olnud NOTAM-teabe vormi lõunapiiri
vaatlemiseks Lääne prefektuuri teeninduspiirkonnas.

Kõike head soovides ja tänades

Kert Kotkas

53307125