Subject: piiride kindlakstegemine
From: [email-masked]
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 08:23:14 +0000

Tere

Teatan Tartu maakonnas Kastre vallas Võnnu alevikus asuva Kastre tee 5 jagamise
eesmärgil teostatavast 91501:003:0309 katastrimõõdistamisest, millel on
piirnemine

22270 Vana-Kastre - Kastre - Võnnu tee 91501:003:0409 katastriüksusega.

Mõõdistamisel selgus, et vajalik on piiride kindlakstegemine, kuna on kattumine
riigi maante katastriüksusega.

Kastre tee 5 on mõõdistatud 1997.a. L-Est süsteemis ja registreeritud 1998.a.

Maantee on 1999.a. vormistatud 14m laiuselt. Lisaks on maanteed hiljem
rekonstrueeritud. 

Probleem on selles, et kuigi Kastre tee 5 piiriprotokollis on piiri kulgemist
kirjeldatud 7m kaugusel tee teljest, siis piirimärkide koordinaadid on u 2 m
teemaa sees. Maaomanik on lähtunud piirimärgist ning selle järgi rajanud heki ja
uue piirdeaia (lisatud foto). Aed on rajatud vana aia asemele, mis
91501:003:0409 katastriüksuse plaani järgi on asunud seespool piiri.

Tegemist on uues Minu.kataster keskkonnas algatatud mõõdistamisega ja seetõttu
piiriprotokolli koostamine järgneb alles peale katastritöötaja poolset
heakskiitu.

Edastan ühise piirilõigu piiriandmete faili ja selgitava skeemi
piiriettepanekuga. Palun Transpordiameti eelnevat seisukohta ühise piirilõigu
suhtes.

parimat soovides

maamõõtja Maido Konks

5140078