Subject: FW: PTA 01.04.2024 kooskõlastus nr 6.2-2/14210
From: "Anni Luht" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 May 2024 15:32:22 +0300

Tere,

Edastan kirja registreerimiseks. Tegemist täpsustusega Kaliküla lõigu
projekteerimistingimuste menetluses.

Heade soovidega

Anni Luht

projektijuht/projekteerimise osakond

+372 509 0807

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee>

From: Priit Pärn <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 21, 2024 2:39 PM
To: Anni Luht <[email-masked]>
Subject: PTA 01.04.2024 kooskõlastus nr 6.2-2/14210

Tere!

Põllumajandus- ja Toiduamet (edaspidi PTA) edastas Transpordiametile
01.04.2024 kooskõlastuse nr 6.2-2/14210, milles seatud tingimustega
nõustumisel loeti riigitee 2 (E263) Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa tee km
125,9-128,7 asuva Kaliküla lõigu projekteerimistingimuste eelnõu PTA poolt
kooskõlastatuks.

15.05.2024 edastasite kirja, milles palusite täpsustada kooskõlastuse
tingimuse nr 11 sisu, mis oli järgmine: „Kasutusloa eelnõu esitada PTA-le
kooskõlastamiseks koos teostusjoonistega (EhS § 54 lg 1 ja lg 6 p 1).
Kasutusteatise korral kooskõlastada ehitise kasutamine või kasutusotstarbe
muutmine (EhS§ 48 lg 5 p 2).“. PTA pidas selle punkti all silmas, et kui
eelmainitud ehitisel on kasutusloa või kasutusteatise kohustus, tuleb
nendega seotud tegevused kooskõlastada PTA-ga. Juhul, kui kehtiva
ehitusseadustiku alusel ei anta ehitisele kasutusluba ega esitata
kasutusteatist, palume peale ehitamist edastada PTA-le tööde
teostusdokumentatsioon.

Lugupidamisega

Priit Pärn

Peaspetsialist

Ida regiooni Jõgeva esindus

Põllumajandus- ja Toiduamet

_____________________________

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5193 2825

Suur 3 / Jõgeva, Jõgevamaa 48306 / https://pta.agri.ee/

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.