Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 18 May 2024 20:06:15 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/09043 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Pudisoo küla, 11270 Kuusalu-Leesi 
tee// Soorinna küla, Kangrupõllu// Kasepõllu// Kiviranna// Kõreta// Lepiku// 
Loigu// Lubjaahju// Mäekopli// Orumäe// Pärnamäe// Soorinna// Tahkemäe// 
Tahkemäe tall// Tamme// Vana-Mäeveeru// Sõitme küla, 11273 Kahala-Andineeme 
tee (Passiivse elektroonilise side juurdepääsuvõrgu rajamine Kuusalu vald, 
Soorinna küla, Harju maakond) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Käesoleva projektiga on lahendatud sidevõrgu 
projekteerimine Soorinna külas Harju maakonnas alates olemasolevast 
35203:001:0125 kinnistul asuvast olemasolevast sidekapist C1676-1, 
valguskaabli paigaldamine olemasolevatele õhuliini mastidele ja 
projekteeritud maa-alusele trassile.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26986229>  (menetlus nr: 
427371), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (ENNO TAMMEMÄE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister