Subject: FW: Projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamine (Koorküla pais)
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 May 2024 09:20:11 +0300

Tere

Registreerimiseks ja teadmiseks mulle.

Asjatoimik: Riigitee 23190 Tõrva–Jeti–Valgjärve tee km 6,713 Jõukanal II
sild ja km 6,736 Veskisild

Tiit Vunk

Transpordiameti projekteerimise osakonna projektijuht

From: Sander Sandberg <[email-masked]>
Sent: Monday, May 20, 2024 8:17 AM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Subject: Projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamine (Koorküla pais)

Austatud Hr. Vunk

Riigimetsa Majandamise Keskus edastab Teile dokumendi (nr
3-6.1/2024/3289).

Parimat

Sander Sandberg

Riigimetsa Majandamise Keskus

Looduskaitseosakond