Subject: Teade plaanilisest gaasitrassi hooldusest 1 Tallinn-Narva tee kinnistul
From: Segesment liinihooldus <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Fri, 17 May 2024 13:06:31 +0300

Lugupeetud Maaomanik või tema Esindaja

Käesolevaga teatame, et vastavalt Elering AS tellimusele oleme kohustatud
teostama gaasitrassi hooldustöid teile kuuluva(te)l kinnistu(te)l.

Töö seisneb võsa freesimises ning heina niitmises gaasipaigaldise
kaitsevööndi ulatuses.

Kirja manusest saab leida kogu vajaliku info gaasitrassi hooldustööde
läbiviimise kohta.

Lugupidamisega,

Segesment OÜ
Elering AS volitatud koostööpartner

<https://mailtrack.io?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&>
Sender
notified by
Mailtrack
<https://mailtrack.io?utm_source=gmail&utm_medium=signature&utm_campaign=signaturevirality11&>
05/17/24,
01:05:45 PM