Subject: [Webdesktop:] Ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks esitamine (Prääma ÜP-22 eesvoolu E-3 REK 2022)
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 16:55:01 +0300

Reg nr: 6.1-3/3861-9
Reg kp: 14.05.2024
Lühisisu: Ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks esitamine (Prääma ÜP-22 
eesvoolu E-3 REK 2022).

Lugupidamisega,

Urmas Karu
Peaspetsialist-koordinaator
Ida regioon
Põllumajandus- ja Toiduamet

[email-masked]
+372 5346 0965
Paide esindus/ Pärnu 58, 72712 Paide, Järvamaa

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.