Subject: Harku alevik Instituudi tee 1 ja Instituudi tee 1a maaüksuste detailplaneeringu algatamise ja eskiislahenduse arutelu teade
From: "Kaisa Pagil" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 15:56:39 +0300

Tere!

Edastame Harku alevik Instituudi tee 1 ja Instituudi tee 1a maaüksuste
ning lähiala detailplaneeringu algatamise ja eskiislahenduse arutelu
teate, lisatud manusesse.

Detailplaneeringu eskiisilahenduse tutvustamine ja avalik arutelu toimub
06.06.2024 kell 17.00 Harku vallamajas (Kallaste tn 12, Tabasalu alevik).

Lugupidamisega

Kaisa Pagil
assistent

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 55539321
 <http://www.harku.ee> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald