Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 14 May 2024 13:41:48 +0300

Tere!

Lüganuse Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/05680 
aadressile Ida-Viru maakond, Lüganuse vald, Püssi linn, 13179 Püssi tee// 
Maidla tee// Püssi raudteejaam (Püssi jaama jalgratta- ja jalgtee) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Esitame EhS § 42 lg 7 p 1 ja § 70 lg 3 alusel 
ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26980892>  (menetlus nr: 
430606), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 24.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lüganuse Vallavalitsus) või menetleja (MARUL PAIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister