Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 13 May 2024 13:18:09 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/01528 aadressile Tartu maakond, Elva vald, Astuvere 
küla, Tartu-Valga 467,0-468,9 km// Atra küla, Tartu-Valga 465,3-467,0 km// 
Valga maakond, Otepää vald, Komsi küla, Komsipõllu// Lausse// Paju// 
Tartu-Valga 471,5-474,4 km// Kähri küla, Vana-Raudtee// Puka alevik, 23175 
Pühajärve-Pukamõisa tee// Jaama tn 5// Pühajärve-Pukamõisa// Raudtee tn 1 
(Kontaktvõrk (Palupera-Puka)) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 42. Ehitusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26979152>  (menetlus nr: 
425333), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (STELLA LAUR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister