Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 08:28:08 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/01531 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Keeni küla, 
Keeni raudteejaam// Tiidu küla, Tartu-Valga 487,8-488,2 km// Valga vald, 
Raavitsa küla, Tartu-Valga 501,8-503,9 km// Tartu-Valga 503,9-507,0 km// 
Rampe küla, Tartu-Valga 492,2-492,9 km// Tartu-Valga 493,6-495,5 km// Tinu 
küla, Sireli tn 33// Tartu-Valga 499,6-501,8 km// Tsirguliina alevik, 
Sangaste raudteejaam// Valga linn, Tartu-Valga 507,0-509,5 km// Õruste küla, 
Tartu-Valga 488,2-490,5 km// Tartu-Valga 490,5-492,2 km// Tartu-Valga 
492,9-493,6 km (Kontaktvõrk (Keeni-Valga)) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: § 42. Ehitusloa menetlus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26976767>  (menetlus nr: 
425336), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (STELLA LAUR) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister