Subject: Nabala tee 1 hooneesisest liikluskorraldusest Kiili alevis
From: "Evely Liiv" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 11:37:36 +0300

Tere!

Olen koostamas Nabala tee 1 kinnistule (kat.tunnus 30401:001:0169) 
ajaloolise väärtusega majandushoone rekonstrueerimise ja laiendamise 
ehitusprojekti Harju maakonnas, Kiili vallas, Kiili alevis. Olev hoone on 
murkapidi vastu 11115 Kurna-Tuhala tee maad.

Oleva hoone ette jääb keerukas liikluskorraldus  11115 Kurna-Tuhala tee (ehk 
Nabala tee)  ja Vahtra tänava ristumistega - kaks lähestikku mahasõitu.

Ettepanek oleks täpselt oleva hoone sissepääsu ees olev mahasõit tõkestada 
(kas betoonvaaside, -kerade või -kujudega) ning säilitada kahesuunalise 
liiklusega Vahtra tn 1 poolne peale-mahasõit 11115 Kurna-Tuhala teelt. 
Selliseltmuutuks antud liiklussõlm oluliselt selgemaks ning ohutumaks. 
Ettepanekut illustreeriv eskiis on lisatud kirjale.

Käesolev ettepanek on esitatud ka Kiili Vallavalitsusele ning  ehitus- ja 
planeerimisosakonna juhataja / abivallavanem Priit Põldmäe ja taristunõunik 
Kadre Rumm põhimõtteline heakskiit on ka lahendusele olemas.

Kelle poole vaja pöörduda ja kuidas nüüd  edasi toimida, et ettepanekuga 
edasi liikuda?

Lugupidamisega,

Evely Liiv
arhitekt

Kronhaus OÜ
+372 55660517
[email-masked] <mailto:[email-masked]>