Subject: [Webdesktop:] Maaparandushoid
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 9 May 2024 10:30:01 +0300

Reg nr: 6.4-1/794
Reg kp: 09.05.2024
Lühisisu: Riigi poolt korras hoitava ühiseesvoolu ülevaatusel avastas PTA, 
et 12156 Kaasiku teel, koordinaatidel XY: 6524466, 432592, Transpordiameti 
kinnistul, katastri tunnusega 36803:001:1540 asuv truup on lagunemisohu
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Heiki Pajur

-- 
Lugupidamisega
Heiki Pajur
peaspetsialist
PTA Lääne regiooni Haapsalu esindus
Jaani 10, Haapsalu 90502
+372 5660 2443
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.