Subject: [Webdesktop:] Riigitee 20184 Paeküla-Vana Vigala km 12,36-12,60 asuva liiklusohtliku koha kõrvaldamise teeprojekti tee ehitusluba
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 09:15:01 +0300

Reg nr: 6.2-1/3730-1
Reg kp: 08.05.2024
Lühisisu: Riigitee 20184 Paeküla-Vana Vigala km 12,36-12,60 lõik ristub küll 
maaparandussüsteemi Pitku1 (maaparandussüsteemi kood 5111040011630, ehitise 
kood 001) eesvooluga, kuid antud projekt ei mõjuta eesvoolu toimimist, seega 
puudub Põllumajandus- ja Toiduametil alus omapoolsete tingimuste 
esitamiseks.
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Peep Lohu

-- 
Jüri Panga
Peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.