Subject: Vormsi ringteelt Rälby külas Nymase kinnistuni ligipääs
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 14:52:35 +0300

Tere

Palun arvamust kuidas lahendada ligipääsutee rajamine Vormsi ringtee 
kaitsevööndis.

Momendil on laekunud Nymase kinnistu omaniku avaldus rajada ligipääsutee 
tema kinnistuni läbi vallale kuuluva maa.

Lisaksin siia kokku 3 kinnistut kuna ka Gärdesa kinnistuni puudub ametlik 
ligipääs üle teise kinnistu.

Lugupidamisega

Riina Nedzelskiene

ehitusspetsialist

5258025

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked]
Kuupäev: esmaspäev, 06. mai 2024 at 14:43
Pealkiri: Rälby külas Nymase kinnistuni ligipääs
Adressaat: Marge Tiik <[email-masked]>

Tere Marge!

Palun nõu ligipääsuteede planeerimisega.

Avalduse esitas Viktor Kalda teha tee otse ja tema kinnistuni.

Ma peaks nüüd ka Gärdesa omanikuga nõu pidama mis kaudu nemad teed 
kasutavad?

Üks tee tuleb läbi Popsi teine ka sealt kus Viktor sõidab.

Kas sa oleksid palun nõus Gärdesa inimestega arutama või mulle kontakti 
andma.

Saadan kõige pealt transpordiametisse kuna mahasõit on vaja ju nendega 
kooskõlastada.

Kas on ju loogiline et tuleks üks mahasõit kolmele kinnistule?

Riina