Subject: Koosa truubi ja kergliiklustee ehitamise projekteerimistingimuste menetlus
From: Raimond Võimre <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Peipsiääre Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 10:17:19 +0300

Tere

Edastasite Peipsiääre Vallavalitsusele kooskõlastamiseks või arvamuse
avaldamiseks riigitee 22250 Luunja–Kavastu–Koosa tee km 26,076 asuva Koosa
truubi ümberehitamise ja km 25,85-26,11 lõigule kergliiklustee ehitamise
ehitusprojekti projekteerimistingimuste eelnõu.

Peipsiääre Vallavalitsus on tutvunud saadetud projekteerimistingimuste
eelnõuga.

Projekteerimise käigus võimalusel planeerida riigiteele (22250
Luunja–Kavastu–Koosa tee) jalakäijate ülekäigukoht Lasteaia tee (tee nr
8610068) lähedusse.

Muid ettepanekuid ega arvamusi projekteerimistingimuste eelnõule ei ole.

Lugupidamisega

Raimond Võimre

ehitus- ja hankespetsialist

Peipsiääre Vallavalitsus

+372 5448 0580

Koduleht <https://www.peipsivald.ee/>  | Facebook
<https://www.facebook.com/PeipsiaareUudised>